MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1444642
003 FI-J
005 20210227050256.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 140826s2014 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5801-5  |q pdf 
035 |a FCC006835146 
035 |a 1444642 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Jere-Folotiya, Jacqueline,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition :  |b Lusaka district /  |c Jacqueline Jere-Folotiya. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 verkkoaineisto (178 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 503 
500 |a Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a koulutulokkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a oppimispelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a opetustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
651 7 |a Sambia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983 
653 0 |a first grade learners 
653 0 |a teachers 
653 0 |a motivation 
653 0 |a teaching approaches 
653 0 |a literacy curriculum 
653 0 |a personal theories of teaching 
653 0 |a GraphoGame 
653 0 |a Zambia 
653 0 |a Ekapeli 
776 0 8 |i Painettu:  |a Jere-Folotiya, Jacqueline.  |t Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition  |z 9789513958008 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 503. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5801-5  |u URN:ISBN:978-951-39-5801-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1444642  |d 1444642