Why to buy virtual goods in first-person-shooter games a customer value perspective

Bibliographic Details
Main Author: Toivakka, Anssi
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1444483

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1444483
003 FI-J
005 20210227050232.0
008 140822s2014 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC006834066 
035 |a 1444483 
041 0 |a eng 
100 1 |a Toivakka, Anssi. 
245 1 0 |a Why to buy virtual goods in first-person-shooter games :  |b a customer value perspective /  |c Anssi Toivakka. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 120 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a verkkopelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22610 
650 7 |a pelaajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14484 
653 0 |a virtuaalitavarat 
999 |c 1444483  |d 1444483 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |o KV TIE Gradu Toivakka  |9 1