Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Jotenkin häiriöks
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä

Jotenkin häiriöks etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Viitala, Riitta, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä : 2014.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 501.
Aiheet:
päiväkodit
erityislastentarhanopettajat
varhaiskasvatuksen opettajat
sosioemotionaaliset taidot
varhaiskasvatus
erityispäivähoito
leikki-ikäiset
käyttäytymishäiriöt
inkluusio
vuorovaikutus
osallistuminen
vertaissuhteet
opettaja-oppilassuhde
etnografia
inclusive education
early childhood special education
socioemotional wellbeing
socio-emotional development
socio-emotional problems
participation
social inclusion
social participation
väitöskirjat
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä

Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä Tekijä Viitala, Riitta, kirjoittaja

Julkaistu 2014
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Väitöskirja Lataa…
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä
    Tekijä: Viitala, Riitta, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia
    Tekijä: Mulat, Mekonnen, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia
    Tekijä: Mulat, Mekonnen, kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)
  • Assessing and evaluating preschoolers' socio-emotional skills
    Tekijä: Bernhauser, Lara-Elain
    Julkaistu: (2016)
  • Internalizing, externalizing and attention problems among learning disability subgroups
    Tekijä: Rousi-Laine, Maria
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus