Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
subjects: Remove Filter Visual Basic for Applications
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
subjects: Remove Filter Visual Basic for Applications
  • Jotenkin häiriöks
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä

Jotenkin häiriöks etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Viitala, Riitta, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2014.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 501.
Subjects:
päiväkodit
erityislastentarhanopettajat
varhaiskasvatuksen opettajat
sosioemotionaaliset taidot
varhaiskasvatus
erityispäivähoito
leikki-ikäiset
käyttäytymishäiriöt
inkluusio
vuorovaikutus
osallistuminen
vertaissuhteet
opettaja-oppilassuhde
etnografia
inclusive education
early childhood special education
socioemotional wellbeing
socio-emotional development
socio-emotional problems
participation
social inclusion
social participation
väitöskirjat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Jotenkin häiriöks : etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä
    by: Viitala, Riitta, kirjoittaja
    Published: (2014)
  • The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia
    by: Mulat, Mekonnen, kirjoittaja
    Published: (2018)
  • The self-concept and socio-emotional development of deaf and hard-of-hearing students in different educational settings and their hearing peers in Ethiopia
    by: Mulat, Mekonnen, kirjoittaja
    Published: (2018)
  • Assessing and evaluating preschoolers' socio-emotional skills
    by: Bernhauser, Lara-Elain
    Published: (2016)
  • Internalizing, externalizing and attention problems among learning disability subgroups
    by: Rousi-Laine, Maria
    Published: (2018)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report