Motivational drivers of customer brand engagement and its effect on share of wallet in a social media context

Bibliographic Details
Main Author: Tiensuu, Severi
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1438669
003 FI-J
005 20210227044947.0
007 cr|||||||||a||
008 140710s2014 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006815730 
035 |a 1438669 
041 0 |a eng 
100 1 |a Tiensuu, Severi. 
245 1 0 |a Motivational drivers of customer brand engagement and its effect on share of wallet in a social media context /  |c Severi Tiensuu. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 verkkoaineisto (73 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a sitoutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201407092223  |u URN:NBN:fi:jyu-201407092223  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1438669  |d 1438669