Exploring the elements for value co-creation in consumer information systems in B2B context a case study on the business event industry

Bibliographic Details
Main Author: Kaaronen, Olli
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1437645
003 FI-J
005 20210227044724.0
007 cr|||||||||a||
008 140618s2014 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006809798 
035 |a 1437645 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Kaaronen, Olli. 
245 1 0 |a Exploring the elements for value co-creation in consumer information systems in B2B context :  |b a case study on the business event industry /  |c Olli Kaaronen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 verkkoaineisto (79 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a verkkopalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6624 
650 7 |a tietojärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3927 
650 7 |a tapahtumat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2108 
650 7 |a tapahtumatuotanto  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24304 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201406172056  |u URN:NBN:fi:jyu-201406172056  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1437645  |d 1437645 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |h Paperiversio  |o KV TIE Gradu Kaaronen  |9 1