MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1436107
003 FI-J
005 20220930135452.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 140602s2014 fi |||||om |||||||fin||
020 |a 978-951-39-5687-5  |q PDF 
035 |a FCC006780214 
035 |a 1436107 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Hangasmaa, Mervi,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Lapsen oppimissuunnitelma :  |b etnografinen seurantatutkimus eräässä päiväkoti-koulukontekstissa /  |c Mervi Hangasmaa. 
260 |a Kokkola :  |b Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius,  |c 2014. 
300 |a Verkkoaineisto (263 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a varhaiskasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 
650 7 |a esiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a alkuopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419 
650 7 |a opetussuunnitelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 
650 7 |a HOPS  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20979 
650 7 |a yksilöllisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320 
650 7 |a kasvatusyhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38174 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a sosiokulttuuriset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
653 0 |a lähikehityksen vyöhyke 
653 0 |a learning plan 
653 0 |a curriculum 
653 0 |a socio-cultural theory 
653 0 |a Zone of Proximal Development 
653 0 |a school ethnography 
653 0 |a teachership 
653 0 |a individuality 
653 0 |a educational partnership 
776 0 8 |i Painettu:  |a Hangasmaa, Mervi.  |t Lapsen oppimissuunnitelma : etnografinen seurantatutkimus eräässä päiväkoti-koulukontekstissa  |z 9789513956868 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5687-5  |u URN:ISBN:978-951-39-5687-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive 
999 |c 1436107  |d 1436107