The relationship between brand love and positive word of mouth

Bibliographic Details
Main Author: Kiuru, Katrine
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1435908
003 FI-J
005 20210227044237.0
007 cr|||||||||a||
008 140527s2014 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006779156 
035 |a 1435908 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Kiuru, Katrine. 
245 1 4 |a The relationship between brand love and positive word of mouth /  |c Katrine Kiuru. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 verkkoaineisto (67 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201405261831  |u URN:NBN:fi:jyu-201405261831  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1435908  |d 1435908