|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1435724 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930135452.0 |
008 |
140522s2014 fi |||| m |00| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-5686-8
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC006776688
|
035 |
|
|
|a 1435724
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Hangasmaa, Mervi,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Lapsen oppimissuunnitelma :
|b etnografinen seurantatutkimus eräässä päiväkoti-koulukontekstissa /
|c Mervi Hangasmaa.
|
260 |
|
|
|a Kokkola :
|b Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylän yliopistopaino).
|
300 |
|
|
|a 263 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede.
|
567 |
|
|
|b etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
567 |
|
|
|b tapaustutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982
|
567 |
|
|
|b seurantatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13719
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
650 |
|
7 |
|a alkuopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14419
|
650 |
|
7 |
|a opetussuunnitelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
|
650 |
|
7 |
|a HOPS
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20979
|
650 |
|
7 |
|a yksilöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
|
650 |
|
7 |
|a kasvatusyhteistyö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p38174
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a sosiokulttuuriset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870
|
653 |
|
0 |
|a lähikehityksen vyöhyke
|
653 |
|
0 |
|a learning plan
|
653 |
|
0 |
|a curriculum
|
653 |
|
0 |
|a socio-cultural theory
|
653 |
|
0 |
|a Zone of Proximal Development
|
653 |
|
0 |
|a school ethnography
|
653 |
|
0 |
|a teachership
|
653 |
|
0 |
|a individuality
|
653 |
|
0 |
|a educational partnership
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Hangasmaa, Mervi.
|t Lapsen oppimissuunnitelma : etnografinen seurantatutkimus eräässä päiväkoti-koulukontekstissa
|z 9789513956875
|
852 |
|
|
|a P
|c 0275257
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5687-5
|y Linkki verkkoaineistoon
|
942 |
|
|
|1 2019-10-24 08:57:26
|
999 |
|
|
|c 1435724
|d 1435724
|
952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Hangasmaa
|9 1
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0275257
|9 1
|