MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1310250
003 FI-J
005 20221124153025.0
008 140310s2014 fi |||| m ||0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-5627-1  |q nidottu 
035 |a FCC006644843 
040 |a FI-NL  |b fin 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 75.2  |2 kkaa 
080 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 659  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 658.7/.8 
100 1 |a Neuvonen, Heidi,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000155709 
245 1 0 |a Understanding brand strategy adoption by high tech SME managers /  |c Heidi Neuvonen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 200 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 146 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi,  |d 2014. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-5628-8 (PDF) 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 7 |a johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 
650 7 |a johtajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23894 
650 7 |a pienet ja keskisuuret yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a huipputekniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3644 
650 7 |a omaksuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a yritysstrategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5156 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a strategiat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632 
650 7 |a adoptio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3727 
653 0 |a abduction 
653 0 |a brand strategy 
653 0 |a high tech marketing 
653 0 |a SME 
653 0 |a content analysis 
653 0 |a brand management 
653 0 |a brändistrategia 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Neuvonen, Heidi.  |t Understanding brand strategy adoption by high tech SME managers  |z 978-951-39-5628-8 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |z 978-951-39-5628-8 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 146. 
852 |a P  |c 0268615 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5628-8  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1310250  |d 1310250 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0268615  |9 1