MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1309683
003 FI-J
005 20210227010851.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 140303s2014 fi |||||sm |||||||fin|c
020 |a 978-951-39-5624-0  |q pdf 
035 |a FCC006643362 
035 |a 1309683 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Kairaluoma, Leila,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Sujuvaksi lukijaksi :  |b lukemisvaikeuksien arvioinnista kohti näyttöön perustuvia interventioita /  |c Leila Kairaluoma. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014. 
300 |a 1 verkkoaineisto (81, [26] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 494 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja eripainos. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka. 
538 |a World Wide Web. 
546 |a Eripainos englanniksi. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a nimeäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21856 
650 7 |a fonologinen tietoisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025 
650 7 |a kognitiiviset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24920 
650 7 |a ravintoainevalmisteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16430 
650 7 |a tukiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2629 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a kielelliset häiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2234 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a nuoret  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
653 0 |a reading difficulties 
653 0 |a poor reading 
653 0 |a dyslexia 
653 0 |a cognitive skills 
653 0 |a rapid naming 
653 0 |a phonological processing 
653 0 |a intervention 
653 0 |a fatty acids 
776 0 8 |i Painettu (yhteenveto-osa ja 3 eripainosta):  |a Kairaluoma, Leila.  |t Sujuvaksi lukijaksi : lukemisvaikeuksien arvioinnista kohti näyttöön perustuvia interventioita  |z 9789513956233 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 494. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5624-0  |u URN:ISBN:978-951-39-5624-0  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1309683  |d 1309683