|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1309682 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241029114657.0 |
| 008 |
140303s2014 fi |||| m |00| 0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5623-3
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC006643356
|
| 035 |
|
|
|a 1309682
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Kairaluoma, Leila,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Sujuvaksi lukijaksi :
|b lukemisvaikeuksien arvioinnista kohti näyttöön perustuvia interventioita /
|c Leila Kairaluoma.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 81, [58] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 494
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka.
|
| 546 |
|
|
|a Eripainokset englanniksi.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
| 650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
| 650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
| 650 |
|
7 |
|a nimeäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21856
|
| 650 |
|
7 |
|a fonologinen tietoisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23025
|
| 650 |
|
7 |
|a kognitiiviset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24920
|
| 650 |
|
7 |
|a ravintoainevalmisteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16430
|
| 650 |
|
7 |
|a tukiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2629
|
| 650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
| 650 |
|
7 |
|a kielelliset häiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2234
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a nuoret
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
|
| 650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
| 653 |
|
0 |
|a reading difficulties
|
| 653 |
|
0 |
|a poor reading
|
| 653 |
|
0 |
|a dyslexia
|
| 653 |
|
0 |
|a cognitive skills
|
| 653 |
|
0 |
|a rapid naming
|
| 653 |
|
0 |
|a phonological processing
|
| 653 |
|
0 |
|a intervention
|
| 653 |
|
0 |
|a fatty acids
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001515
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 1 eripainos):
|a Kairaluoma, Leila.
|t Sujuvaksi lukijaksi : lukemisvaikeuksien arvioinnista kohti näyttöön perustuvia interventioita
|z 9789513956240
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 494.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0268617
|
| 999 |
|
|
|c 1309682
|d 1309682
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0268617
|9 1
|