|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1290826 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025153348.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
140109s2014 fi |||||sm |||||||eng|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5552-6
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC006562121
|
| 035 |
|
|
|a 1290826
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Nkengbeza, David,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Building a professional learning community in a conflict and post-conflict environment :
|b a case-study of a high school in Liberia /
|c David Nkengbeza.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (209 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 486
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 567 |
|
|
|b kvalitatiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a kouluyhteisö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiva organisaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9728
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteisöllinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18727
|
| 650 |
|
7 |
|a koulutusjärjestelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p248
|
| 650 |
|
7 |
|a sisällissodat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15837
|
| 650 |
|
7 |
|a konfliktit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7946
|
| 650 |
|
7 |
|a poliittinen epävakaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21270
|
| 650 |
|
7 |
|a lukio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
|
| 651 |
|
7 |
|a Liberia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p109330
|
| 653 |
|
0 |
|a professional learning communities
|
| 653 |
|
0 |
|a conflict environment
|
| 653 |
|
0 |
|a core components
|
| 653 |
|
0 |
|a collective creativity
|
| 653 |
|
0 |
|a shared values and vision
|
| 653 |
|
0 |
|a supportive conditions
|
| 653 |
|
0 |
|a shared personal practice
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Nkengbeza, David.
|t Building a professional learning community in a conflict and post-conflict environment : a case-study of a high school in Liberia
|z 9789513955519
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 486.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5552-6
|u URN:ISBN:978-951-39-5552-6
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1290826
|d 1290826
|