|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1290644 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210227002408.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
140103s2014 fi |||||om |||||||fin|| |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5497-0
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC006560766
|
| 035 |
|
|
|a 1290644
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Maunula, Minna.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Perheellisen naistohtoriopiskelijan arki, elämänkulku ja tulevaisuusajattelu /
|c Minna Maunula.
|
| 260 |
|
|
|a Kokkola :
|b Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius,
|c 2014.
|
| 300 |
|
|
|a Verkkoaineisto (257 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
0 |
|a Lifecourse.
|
| 650 |
|
0 |
|a Female doctoral student.
|
| 650 |
|
0 |
|a Everyday life.
|
| 650 |
|
0 |
|a Future thinking.
|
| 650 |
|
0 |
|a Understanding.
|
| 650 |
|
0 |
|a Temporality.
|
| 650 |
|
7 |
|a elämänkaari
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3313
|
| 650 |
|
7 |
|a perheet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4363
|
| 650 |
|
7 |
|a arki
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22039
|
| 650 |
|
7 |
|a tohtorikoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21717
|
| 650 |
|
7 |
|a naiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16991
|
| 650 |
|
7 |
|a ymmärtäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p335
|
| 650 |
|
7 |
|a ajanhallinta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22168
|
| 653 |
|
0 |
|a tulevaisuusajattelu
|
| 653 |
|
0 |
|a naistohtoriopiskelija
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Maunula, Minna.
|t Perheellisen naistohtoriopiskelijan arki, elämänkulku ja tulevaisuusajattelu
|z 9789513954963
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5497-0
|u URN:ISBN:978-951-39-5497-0
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|
| 999 |
|
|
|c 1290644
|d 1290644
|