"Man känner gemenskap med alla i skolan som man inte gör med sina andra vänner" sverigefinska grundskoleelevers uppfattningar om tvåspråkig undervisning och betydelsen av finsk bakgrund

Bibliographic Details
Main Author: Laurila, Päivi
Format: Master's thesis
Language:swe
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1288819
003 FI-J
005 20210227001923.0
007 cr|||||||||a||
008 131210s2013 fi |||||sm||||||||||swe||
035 |a FCC006533776 
035 |a 1288819 
041 0 |a swe  |b fin 
100 1 |a Laurila, Päivi. 
245 1 0 |a "Man känner gemenskap med alla i skolan som man inte gör med sina andra vänner" :  |b sverigefinska grundskoleelevers uppfattningar om tvåspråkig undervisning och betydelsen av finsk bakgrund /  |c Päivi Laurila. 
246 3 0 |a Sverigefinska grundskoleelevers uppfattningar om tvåspråkig undervisning och betydelsen av finsk bakgrund 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, ruotsin kieli.  |9 306. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a kaksikielisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10956 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a monikielisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6720 
650 7 |a monikulttuurisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10647 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a ruotsinsuomalaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13778 
650 7 |a vähemmistökielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11137 
651 7 |a Ruotsi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94383 
653 0 |a ruotsinsuomalaisuus 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201312092763  |u URN:NBN:fi:jyu-201312092763  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1288819  |d 1288819