Eettinen muoti tiedonhankinnan ja tietämyksen rooli kuluttajan ostopäätösprosessin eri vaiheissa

Bibliographic Details
Main Author: Plane, Jenni
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1287204

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1287204
003 FI-J
005 20210227001602.0
008 131115s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006483184 
035 |a 1287204 
041 0 |a fin 
100 1 |a Plane, Jenni. 
245 1 0 |a Eettinen muoti :  |b tiedonhankinnan ja tietämyksen rooli kuluttajan ostopäätösprosessin eri vaiheissa /  |c Jenni Plane. 
246 3 0 |a Tiedonhankinnan ja tietämyksen rooli kuluttajan ostopäätösprosessin eri vaiheissa 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 69 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a eettinen kulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21079 
650 7 |a muoti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4732 
650 7 |a ostaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 
650 7 |a tiedonhankinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2961 
999 |c 1287204  |d 1287204 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Plane  |9 1