Customer satisfaction in B2B cloud services

Bibliographic Details
Main Author: Turunen, Helinä
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1286305
003 FI-J
005 20210227001408.0
007 cr|||||||||a||
008 131030s2013 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006447261 
035 |a 1286305 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Turunen, Helinä. 
245 1 0 |a Customer satisfaction in B2B cloud services /  |c Helinä Turunen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a pilvipalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24167 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201310302508  |u URN:NBN:fi:jyu-201310302508  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1286305  |d 1286305 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |h Paperiversio  |o KV TIE Gradu Turunen  |9 1