Highly educated women in Tanzania constructing educational well-being and agency

Bibliographic Details
Main Author: Okkolin, Mari-Anne
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 483.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1286170
003 FI-J
005 20210227001349.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 131028s2013 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5440-6  |q PDF 
035 |a FCC006446178 
035 |a 1286170 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Okkolin, Mari-Anne. 
245 1 0 |a Highly educated women in Tanzania :  |b constructing educational well-being and agency /  |c Mari-Anne Okkolin. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (254 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 483 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
538 |a World Wide Web. 
567 |b kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84 
650 7 |a korkeakouluopiskelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13164 
650 7 |a naisen asema  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6365 
650 7 |a hyvinvointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1947 
650 7 |a sosiokulttuuriset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
651 7 |a Tansania  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94438 
653 0 |a education 
653 0 |a gender 
653 0 |a development 
653 0 |a Tanzania 
653 0 |a well-being 
653 0 |a agency 
653 0 |a voice-centered relational method 
653 0 |a qualitative research methodolgy 
776 0 8 |i Painettu:  |a Okkolin, Mari-Anne.  |t Highly educated women in Tanzania : constructing educational well-being and agency  |z 9789513954390 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 483. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5440-6  |u URN:ISBN:978-951-39-5440-6  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1286170  |d 1286170