"I've been raised to value the human equality" Finnish as second language teachers' intercultural communication competence at the integration training of Vantaa Adult Education Institute

Bibliographic Details
Main Author: Mäenpää Melo, Maija
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1286035
003 FI-J
005 20210227001333.0
007 cr|||||||||a||
008 131024s2013 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006445279 
035 |a 1286035 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Mäenpää Melo, Maija. 
245 1 0 |a "I've been raised to value the human equality" :  |b Finnish as second language teachers' intercultural communication competence at the integration training of Vantaa Adult Education Institute /  |c Maija Mäenpää Melo. 
246 3 0 |a Finnish as second language teachers' intercultural communication competence at the integration training of Vantaa Adult Education Institute 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, kulttuurienvälinen viestintä.  |9 3134. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Vantaan aikuisopisto. 
650 7 |a maahanmuuttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6165 
650 7 |a suomi toisena kielenä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24613 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a kulttuurienvälinen vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25798 
650 7 |a kotoutumiskoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25048 
650 7 |a kotoutuminen (maahanmuuttajat)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24074 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201310192483  |u URN:NBN:fi:jyu-201310192483  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1286035  |d 1286035