Perceptions of digital marketing usage in Finnish SMEs a case study

Bibliographic Details
Main Author: Peltonen, Antti
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1284626

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1284626
003 FI-J
005 20240906120411.0
008 131015s2012 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC006429188 
041 0 |a eng 
100 1 |a Peltonen, Antti. 
245 1 0 |a Perceptions of digital marketing usage in Finnish SMEs :  |b a case study /  |c Antti Peltonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 82 s 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a pienet ja keskisuuret yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8246 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a digitaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5575 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1284626  |d 1284626 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Peltonen  |9 1