Integration of digital marketing into the business-to-business marketing process

Bibliographic Details
Main Author: Laukkanen, Mari
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1284543

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1284543
003 FI-J
005 20210227001023.0
008 131014s2012 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC006428794 
035 |a 1284543 
041 0 |a eng 
100 1 |a Laukkanen, Mari. 
245 1 0 |a Integration of digital marketing into the business-to-business marketing process /  |c Mari Laukkanen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 95 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yritysmarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12743 
650 7 |a digitaalinen markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23942 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
999 |c 1284543  |d 1284543 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Laukkanen  |9 1