Asuinalueen brändin johtaminen sitä rakentavien sidosryhmien näkökulmasta case Finnoo

Bibliographic Details
Main Author: Rytkönen, Sari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1284414

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1284414
003 FI-J
005 20210227001009.0
008 131010s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006427938 
035 |a 1284414 
041 0 |a fin 
100 1 |a Rytkönen, Sari. 
245 1 0 |a Asuinalueen brändin johtaminen sitä rakentavien sidosryhmien näkökulmasta :  |b case Finnoo /  |c Sari Rytkönen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 97 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a sidosryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8776 
650 7 |a johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 
650 7 |a asuinalueet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9599 
999 |c 1284414  |d 1284414 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Rytkönen  |9 1