Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Pitäisikö matikkaa vääntää rau...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Pitäisikö matikkaa vääntää rautalangasta? : luokanopettajien kokemuksia toiminnallisesta matematiikasta alkuopetuksessa

Pitäisikö matikkaa vääntää rautalangasta? luokanopettajien kokemuksia toiminnallisesta matematiikasta alkuopetuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Parvela-Westerinen, Eija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
matematiikka
oppimiskäsitykset
alkuopetus
toiminnallisuus
opetus
toiminnallinen opetus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Pitäisikö matikkaa vääntää rautalangasta? : luokanopettajien kokemuksia toiminnallisesta matematiikasta alkuopetuksessa
    by: Parvela-Westerinen, Eija
    Published: (2013)
  • Toiminnallinen opetus alkuopetuksessa : vertailu Freinet-koulun ja tavallisen peruskoulun välillä
    by: Kaarlela, Salla, kirjoittaja, et al.
    Published: (2015)
  • "Monipuolisena oppimismenetelmänä se varmasti palvelee niin erityisoppijaa kuin ihan yleisopetuksen oppijaakin" : erityisopettajien tulkintoja ja kokemuksia toiminnallisesta oppimisesta
    by: Jaakkola, Silja
    Published: (2020)
  • Erityisopettajien kokemuksia toiminnallisen matematiikan toteuttamisesta alkuopetuksessa
    by: Nyrhilä, Anniina, et al.
    Published: (2022)
  • Toiminnallinen opetus alkuopetuksessa : vertailu Freinet-koulun ja tavallisen peruskoulun välillä
    by: Kaarlela, Salla, et al.
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report