MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1272927
003 FI-J
005 20210226234341.0
008 130924s2013 fi |||| m |00| 0|fin|
015 |a fx1034571  |2 skl 
020 |a 978-951-39-5295-2  |q nidottu 
035 |a FCC006401542 
040 |a FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 372 
080 |a 53 
080 |a 371 
084 |a 38.295  |2 ykl 
100 1 |a Harmoinen, Sari. 
245 1 0 |a Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista /  |c Sari Harmoinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 221 s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 476 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-5296-9 (PDF) 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 4 |a mallit 
650 4 |a modeller 
650 7 |a magnetismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7808 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a oppilaanohjaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19847 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a ohjaus (neuvonta ja opastus)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 
650 7 |a magnetism  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7808 
650 7 |a undervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a handledning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 
650 7 |a växelverkan  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a fysik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
653 0 |a kokeellinen oppiminen 
653 0 |a magnetism 
653 0 |a models 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a physics 
653 0 |a teaching 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Harmoinen, Sari.  |t Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista  |z 978-951-39-5296-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 476. 
852 |a P  |c 0262070 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1272927  |d 1272927 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0262070  |9 1