Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista

Bibliographic Details
Main Author: Harmoinen, Sari
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2013
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 476.
Subjects:
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1272927
003 FI-J
005 20241213152807.0
008 130924s2013 fi |||| m |00| 0|fin|
015 |a fx1034571  |2 skl 
020 |a 978-951-39-5295-2  |q pehmeäkantinen 
035 |a FCC006401542 
040 |a FI-NL  |b fin 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 53  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 371 
084 |a 38.295  |2 ykl 
100 1 |a Harmoinen, Sari. 
245 1 0 |a Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista /  |c Sari Harmoinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 221 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 476 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a magnetismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7808 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a yläkoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292 
650 7 |a peruskoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a mallit (mallintaminen)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p510 
650 7 |a ohjaus (neuvonta ja opastus)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 
653 0 |a models 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a physics 
653 0 |a teaching 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Harmoinen, Sari.  |t Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista  |z 978-951-39-5296-9 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |z 978-951-39-5296-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 476. 
852 |a P  |c 0262070 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 1 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1272927  |d 1272927 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0262070  |9 1