Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla

Bibliographic Details
Main Author: Liefveld, Laura
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1272608

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1272608
003 FI-J
005 20210226234303.0
008 130716s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006400479 
035 |a 1272608 
041 0 |a fin 
100 1 |a Liefveld, Laura. 
245 1 0 |a Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla /  |c Laura Liefveld. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 69 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, tietojenkäsittelytieteiden laitos, tietojärjestelmätiede.  |9 601. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
999 |c 1272608  |d 1272608 
952 |b KANAVUORI  |c 615  |o KV TIE Gradu Liefveld  |9 1