MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1268848
003 FI-J
005 20220929130003.0
008 130925s2013 fi |||| m |00| 0|fin|
015 |a fx1034643  |2 skl 
020 |a 978-951-39-5226-6  |q nidottu 
035 |a FCC006250198 
040 |a FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 371 
080 |a 37 
084 |a 38.2  |2 ykl 
100 1 |a Norrena, Juho.  |0 (FI-ASTERI-N)000152717 
245 1 0 |a Opettaja tulevaisuuden taitojen edistäjänä :  |b 'jos haluat opettaa noita taitoja, sinun on ensin hallittava ne itse' /  |c Juho Norrena. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 203 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 169 
500 |a ITL-tutkimus (Innovative Teaching and Learning). 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietotekniikka. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
505 0 |a 1. Johdanto -- Osa I: Tutkimusasetelma -- 2. Tutkimuksen viitekehys -- 3. Tutkimusongelmat -- 4. Teoreettinen tausta -- 5. Tutkimusasetelman yhteenveto -- Osa II: Tapaustutkimus -- 6. Tapaustutkimuksen vaiheet -- 7. Tapaustutkimuskoulu 1 -- 8. Tapaustutkimuskoulu 2 -- 9. Tapaustutkimuskoulu 3 -- 10. Tapaustutkimuksen laatu ja eettisyys -- 11. Tapaustutkimusten yhteenveto -- Osa III: Teoreettinen reflektio -- 12. Opettajan toiminta luokkahuoneessa -- 13. Opettajuus koulutasolla -- 14. Opettajuus kansallisella ja alueellisella tasolla -- 15. Oppimisteorioiden vertailua -- 16. Teoreettisen reflektion laatu ja ettisyys -- 17. Teoreettisen reflektion yhteenveto -- Osa IV: Johtopäätökset -- 18. Vastaukset tutkimusongelmiin -- 19. Malli opettajan toiminnasta tulevaisuuden taitojen edistäjänä -- 20 Pohdinta. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-5227-3 (PDF) 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 113 
591 |i 516 
650 7 |a tieto- ja viestintätekniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20743 
650 7 |a taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5798 
650 7 |a osaaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 
650 7 |a tulevaisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p817 
650 7 |a tietotekniikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5462 
650 7 |a opetuskäyttö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5260 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a opettajuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a käytäntö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9640 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a opetustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284 
650 7 |a konstruktivismi (pedagogiikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501 
650 7 |a tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
650 7 |a taitokasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26041 
650 7 |a luokkaopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25840 
653 0 |a tulevaisuuden taidot 
653 0 |a 21st century skills 
653 0 |a teaching skills 
653 0 |a school role 
653 0 |a constructivism 
653 0 |a användning i undervinsing 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Norrena, Juho.  |t Opettaja tulevaisuuden taitojen edistäjänä : 'jos haluat opettaa noita taitoja, sinun on ensin hallittava ne itse'  |z 978-951-39-5227-3 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 169. 
852 |a P  |c 0261897 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5227-3  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5227-3 
999 |c 1268848  |d 1268848 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0261897  |9 1