Representational consistency and the learning of forces in upper secondary school physics

Bibliographic Details
Main Author: Nieminen, Pasi
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 470.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1262097

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1262097
003 FI-J
005 20210226232110.0
008 130528s2013 fi |||| m |00| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-5216-7  |q nidottu 
035 |a FCC006240968 
035 |a 1262097 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Nieminen, Pasi. 
245 1 0 |a Representational consistency and the learning of forces in upper secondary school physics /  |c Pasi Nieminen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 58, [53] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 470 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a oppiaineet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5296 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a representaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1407 
650 7 |a käsitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2267 
650 7 |a voima  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5039 
653 0 |a physics teaching and learning 
653 0 |a multiple representations 
653 0 |a representational consistency 
653 0 |a force concept 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Nieminen, Pasi.  |t Representational consistency and the learning of forces in upper secondary school physics  |z 9789513952174 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 470. 
852 |a P  |c 0262142 
999 |c 1262097  |d 1262097 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0262142  |9 1