Perception and learning of Finnish quantity study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners

Bibliographic Details
Main Author: Pennala, Riitta
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in humanities, 205.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1262093
003 FI-J
005 20210226232109.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130528s2013 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5222-8  |q PDF 
035 |a FCC006240918 
035 |a 1262093 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Pennala, Riitta. 
245 1 0 |a Perception and learning of Finnish quantity :  |b study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners /  |c Riitta Pennala. 
246 1 |i Kansialanimeke:  |a Study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (109 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 205 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, suomen kieli. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 6121 
591 |i 515 
650 7 |a suomen kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8856 
650 7 |a fonologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016 
650 7 |a foneemit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21421 
650 7 |a kielen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a suomi toisena kielenä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24613 
650 7 |a venäjänkieliset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11619 
650 7 |a oppimispelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a kvantiteetti  |2 kta 
650 7 |a puheen ymmärtäminen  |2 kta 
653 0 |a quantity 
653 0 |a phonemic length 
653 0 |a Finnish 
653 0 |a Russian 
653 0 |a dyslexia 
653 0 |a second-language learning 
653 0 |a speech perception 
653 0 |a prosediikka 
776 0 8 |i Painettu:  |a Pennala, Riitta.  |t Perception and learning of Finnish quantity : study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners  |z 9789513952211 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 205. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5222-8  |u URN:ISBN:978-951-39-5222-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1262093  |d 1262093