|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1262093 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025134946.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
130528s2013 fi |||||sm |||||||eng|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5222-8
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC006240918
|
| 035 |
|
|
|a 1262093
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Pennala, Riitta.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Perception and learning of Finnish quantity :
|b study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners /
|c Riitta Pennala.
|
| 246 |
1 |
|
|i Kansialanimeke:
|a Study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2013.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (109 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 205
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, suomen kieli.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 6121
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 650 |
|
7 |
|a suomen kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8856
|
| 650 |
|
7 |
|a fonologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016
|
| 650 |
|
7 |
|a foneemit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21421
|
| 650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
| 650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
| 650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
| 650 |
|
7 |
|a suomi toisena kielenä
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24613
|
| 650 |
|
7 |
|a venäjänkieliset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11619
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
| 650 |
|
7 |
|a kvantiteetti
|2 kta
|
| 650 |
|
7 |
|a puheen ymmärtäminen
|2 kta
|
| 653 |
|
0 |
|a quantity
|
| 653 |
|
0 |
|a phonemic length
|
| 653 |
|
0 |
|a Finnish
|
| 653 |
|
0 |
|a Russian
|
| 653 |
|
0 |
|a dyslexia
|
| 653 |
|
0 |
|a second-language learning
|
| 653 |
|
0 |
|a speech perception
|
| 653 |
|
0 |
|a prosediikka
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001478
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Pennala, Riitta.
|t Perception and learning of Finnish quantity : study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners
|z 9789513952211
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 205.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5222-8
|u URN:ISBN:978-951-39-5222-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1262093
|d 1262093
|