MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1261881
003 FI-J
005 20240520120804.0
006 m|||||o||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130524s2013 fi |||||om |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5225-9  |q PDF 
035 |a FCC006226686 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Semenov, Alexander. 
245 1 0 |a Principles of social media monitoring and analysis software /  |c Alexander Semenov. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (92 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 168 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, informaatioteknologian tiedekunta, tietojenkäsittelytiede. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 113 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a verkkoyhteisöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23472 
650 7 |a sosiaaliset verkostot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p408 
650 7 |a seuranta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17497 
650 7 |a monitorointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3628 
650 7 |a analyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6851 
650 7 |a tietokoneohjelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26592 
650 7 |a ohjelmistosuunnittelu (tietotekniikka)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p27066 
650 7 |a tietokannat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3056 
650 7 |a tiedonhakujärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3926 
650 7 |a hakuohjelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6999 
650 7 |a graafit (verkkoteoria)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26018 
653 0 |a social media analysis 
653 0 |a social network analysis 
653 0 |a temporal database 
653 0 |a targeted crawler 
653 0 |a multirelational graph 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Painettu:  |a Semenov, Alexander.  |t Principles of social media monitoring and analysis software  |z 978-951-39-5224-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in computing,  |x 1456-5390 ;  |v 168. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5225-9  |u URN:ISBN:978-951-39-5225-9  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5225-9  |y JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1261881  |d 1261881