Representational consistency and the learning of forces in upper secondary school physics

Bibliographic Details
Main Author: Nieminen, Pasi
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 470.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1261605
003 FI-J
005 20210226231959.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130521s2013 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5217-4  |q PDF 
035 |a FCC006225332 
035 |a 1261605 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Nieminen, Pasi. 
245 1 0 |a Representational consistency and the learning of forces in upper secondary school physics /  |c Pasi Nieminen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (58, [33] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 470 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (58 s.) ja eripainoksia. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a oppiaineet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5296 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a representaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1407 
650 7 |a käsitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2267 
650 7 |a voima  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5039 
653 0 |a physics teaching and learning 
653 0 |a multiple representations 
653 0 |a representational consistency 
653 0 |a force concept 
776 0 8 |i Painettu:  |a Nieminen, Pasi.  |t Representational consistency and the learning of forces in upper secondary school physics  |z 9789513952167 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 470. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5217-4  |u URN:ISBN:978-951-39-5217-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1261605  |d 1261605