Towards dialogic teaching in science challenging classroom realities through teacher education

Bibliographic Details
Main Author: Lehesvuori, Sami
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 465.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1259722
003 FI-J
005 20210226231543.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130426s2013 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5152-8  |q PDF 
035 |a FCC006212067 
035 |a 1259722 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Lehesvuori, Sami. 
245 1 0 |a Towards dialogic teaching in science :  |b challenging classroom realities through teacher education /  |c Sami Lehesvuori. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (87 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 465 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (87 s.) ja eripainoksia. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a viestintätaidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p560 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a opetusharjoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10747 
650 7 |a luonnontieteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227 
653 0 |a classroom communication 
653 0 |a dialogic teaching 
653 0 |a meaningful learning 
653 0 |a communicative approach 
776 0 8 |i Painettu:  |a Lehesvuori, Sami.  |t Towards dialogic teaching in science : challenging classroom realities through teacher education  |z 9789513951511 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 465. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5152-8  |u URN:ISBN:978-951-39-5152-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1259722  |d 1259722