Towards dialogic teaching in science challenging classroom realities through teacher education

Bibliographic Details
Main Author: Lehesvuori, Sami
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 465.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1259251

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1259251
003 FI-J
005 20210226231444.0
008 130422s2013 fi |||| m |00| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-5151-1  |q nidottu 
035 |a FCC006210202 
035 |a 1259251 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Lehesvuori, Sami. 
245 1 0 |a Towards dialogic teaching in science :  |b challenging classroom realities through teacher education /  |c Sami Lehesvuori. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 87, [89] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 465 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a viestintätaidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p560 
650 7 |a viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p36 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a opettajankoulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 
650 7 |a opetusharjoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10747 
650 7 |a luonnontieteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6227 
653 0 |a classroom communication 
653 0 |a dialogic teaching 
653 0 |a meaningful learning 
653 0 |a communicative approach 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Lehesvuori, Sami.  |t Towards dialogic teaching in science : challenging classroom realities through teacher education  |z 9789513951528 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 465. 
852 |a P  |c 0261894 
999 |c 1259251  |d 1259251 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0261894  |9 1