Ostoaikomuksen muodostuminen makeistuotteissa case Pandan makeiset

Bibliographic Details
Main Author: Joensuu, Maria Johanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1257384

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1257384
003 FI-J
005 20221228144353.0
008 130328s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006168376 
041 0 |a fin 
100 1 |a Joensuu, Maria Johanna. 
245 1 0 |a Ostoaikomuksen muodostuminen makeistuotteissa :  |b case Pandan makeiset /  |c Maria Johanna Joensuu. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 85 s. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Panda (yhtiö) 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a ostaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a arvo (ominaisuudet)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1007 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a makeiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6769 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
999 |c 1257384  |d 1257384 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Joensuu  |9 1