MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1247427
003 FI-J
005 20220930133959.0
008 130204s2013 fi |||| m |00| 0|fin|
015 |a fx1029665  |2 skl 
020 |a 978-951-39-5055-2  |q nidottu 
035 |a FCC006139968 
035 |a 1247427 
040 |a FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 80  |2 kkaa 
080 1 |a 78  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 659  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 781 
084 |a 78.355  |2 ykl 
084 |a 69.35  |2 ykl 
100 1 |a Martti, Pirkko.  |0 (FI-ASTERI-N)000151547 
245 1 0 |a Äänen retoriikka lastenmainoksissa :  |b musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä /  |c Pirkko Martti. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 215 s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 199 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, musiikkitiede. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
505 2 0 |t 1. Johdanto --  |t 2. Mainonnantutkimuksen diskursseja --  |t 3. Mainoselokuva audiovisuaalisena teoksena --  |t 4. Tutkimusasetelma --  |t 5. Tutkimustulokset: lastenmainosten äänen retorisia keinoja --  |t 6. Pohdinta. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-5056-9 (PDF) 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 518 
591 |i 6131 
650 4 |a ääni 
650 7 |a mainosmusiikki  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6268 
650 7 |a musiikki  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 
650 7 |a äänitehosteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18457 
650 7 |a puhe (puhuminen)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2492 
650 7 |a retoriikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p563 
650 7 |a televisiomainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20132 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a mainoselokuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8892 
650 7 |a mainokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a vaikuttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657 
650 7 |a äänenkäyttö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6943 
650 7 |a radiomainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16996 
650 7 |a äänisuunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13809 
650 7 |a tempo  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20791 
650 7 |a editointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19873 
650 7 |a reklam (marknadsföring)  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a reklamer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
650 7 |a tv-reklam  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20132 
650 7 |a reklamfilmer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8892 
650 7 |a barn (åldersgrupper)  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a retorik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p563 
650 7 |a branding  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
650 7 |a musik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1808 
650 7 |a ljud  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4572 
650 7 |a röstteknik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6943 
653 0 |a music 
653 0 |a rhetoric 
653 0 |a advertising 
653 0 |a advertising music 
653 0 |a commercial 
653 0 |a sonic branding 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Martti, Pirkko.  |t Äänen retoriikka lastenmainoksissa : musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä  |z 978-951-39-5056-9 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 199. 
852 |a P  |c 0260141 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5056-9  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1247427  |d 1247427 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0260141  |9 1 
952 |b MUUT  |c 2200  |o MUS Martti  |9 1