Verkkokeskustelut ja kuluttajan ostoaikomus viestityypin ja kuluttajan tuoteasiantuntijuuden vaikutus

Bibliographic Details
Main Author: Perttula, Eini
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1245150

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1245150
003 FI-J
005 20210226223846.0
008 130125s2013 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC006137541 
035 |a 1245150 
041 0 |a fin 
100 1 |a Perttula, Eini. 
245 1 0 |a Verkkokeskustelut ja kuluttajan ostoaikomus :  |b viestityypin ja kuluttajan tuoteasiantuntijuuden vaikutus /  |c Eini Perttula. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 58 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteen laitos, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a verkkokeskustelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21841 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a asiantuntijuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085 
999 |c 1245150  |d 1245150 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Perttula  |9 1