Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation

Bibliographic Details
Main Author: Moate, Josephine
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 459.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1242171
003 FI-J
005 20210226223722.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130121s2013 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5034-7  |q PDF 
035 |a FCC006136005 
035 |a 1242171 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Moate, Josephine. 
245 1 0 |a Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation /  |c Josephine Moate. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (118, [96] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 459 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (118 s.) ja 5 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a opettajuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
653 0 |a dialogic theory 
653 0 |a teacherhood 
653 0 |a foreign-language mediation 
653 0 |a vieraskielisyys 
776 0 8 |i Painettu:  |a Moate, Josephine.  |t Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation  |z 9789513950330 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 459. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5034-7  |u URN:ISBN:978-951-39-5034-7  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1242171  |d 1242171