Culture, branding and national identity in the era of globalization a study of beer brands in the Finnish market

Bibliographic Details
Main Author: Hurley, William
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1242155
003 FI-J
005 20210226223720.0
007 cr|||||||||a||
008 130122s2013 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006136278 
035 |a 1242155 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hurley, William. 
245 1 0 |a Culture, branding and national identity in the era of globalization :  |b a study of beer brands in the Finnish market /  |c William Hurley. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 161 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, kulttuurienvälinen viestintä.  |9 3134. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p372 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a globalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3867 
650 7 |a kansainvälistyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3866 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a brändäys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25981 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201301211091  |u URN:NBN:fi:jyu-201301211091  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1242155  |d 1242155