MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1241830
003 FI-J
005 20210226223631.0
008 130115s2013 fi |||| m |00| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-5033-0  |q nidottu 
035 |a FCC006134380 
035 |a 1241830 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Moate, Josephine. 
245 1 0 |a Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation /  |c Josephine Moate. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 118, [96] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 459 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a opettajuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a dialogisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824 
650 7 |a vieraskielinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12222 
650 7 |a pedagoginen ajattelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23848 
653 0 |a dialogic theory 
653 0 |a teacherhood 
653 0 |a foreign-language mediation 
653 0 |a sustainable development 
653 0 |a bioenergy 
653 0 |a biofuels 
653 0 |a rural development 
653 0 |a livelihoods 
653 0 |a multifunctionality 
653 0 |a ecological modernization 
653 0 |a eco-economy 
653 0 |a Finland 
653 0 |a vieraskielisyys 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Moate, Josephine.  |t Reconceptualising teacherhood through the lens of foreign-language mediation  |z 9789513950347 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 459. 
852 |a P  |c 0255198 
999 |c 1241830  |d 1241830 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0255198  |9 1