Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Tuhoaa otsoonikerrosta ja sii...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Tuhoaa otsoonikerrosta ja siihen tarvitsee rahotusta välttämällä ongelmia jota niistä aiheutuu" : avovastausten arvioinnin ongelmat PISAn lukutaidon kokeessa

"Tuhoaa otsoonikerrosta ja siihen tarvitsee rahotusta välttämällä ongelmia jota niistä aiheutuu" avovastausten arvioinnin ongelmat PISAn lukutaidon kokeessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Löytynoja, Heidi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
lukeminen
lukutaito
luetun ymmärtäminen
arviointi
PISA-tutkimus
vastaukset
kirjoittaminen
ongelmat
tekstilingvistiikka
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • "Tuhoaa otsoonikerrosta ja siihen tarvitsee rahotusta välttämällä ongelmia jota niistä aiheutuu" : avovastausten arvioinnin ongelmat PISAn lukutaidon kokeessa
    by: Löytynoja, Heidi
    Published: (2012)
  • Suomalaisnuorten osaamisen muutoksista PISAn matematiikan tehtävissä ajanjaksolla 2000-2009
    by: Kotilainen, Jari-Pekka
    Published: (2012)
  • Oppilaiden kysymykset ja niihin vastaaminen erityisopetuksen luokkahuonevuorovaikutuksessa
    by: Virta, Veera, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • "Sallitaan sille se; onhan se yksi meistä" : koheesio ja koherenssi lukion ensimmäisen vuosikurssin aineissa
    by: Vuotila, Kaija
    Published: (1999)
  • Exploring the differences of Finnish students in PISA 2003 and 2012 using educational data mining
    by: Koskela, Anu, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report