Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen

Bibliographic Details
Main Author: Reivinen, Tuomas
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1239679
003 FI-J
005 20210226223139.0
007 cr|||||||||a||
008 121205s2012 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC006122312 
035 |a 1239679 
041 0 |a fin 
100 1 |a Reivinen, Tuomas. 
245 1 0 |a Tuotehuhujen vaikutus innovaation omaksumiseen /  |c Tuomas Reivinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 83 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a tuotteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2862 
650 7 |a innovaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7903 
650 7 |a omaksuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a viraalimarkkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24254 
653 0 |a ennakkomarkkinointi 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201212053301  |u URN:NBN:fi:jyu-201212053301  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1239679  |d 1239679