|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1239495 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226223112.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
121203s2012 fi |||||sm |||||||fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-4904-4
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC006121529
|
035 |
|
|
|a 1239495
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Skinnari, Kristiina.
|
245 |
1 |
0 |
|a "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" :
|b ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa /
|c Kristiina Skinnari.
|
246 |
3 |
0 |
|a Ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2012.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (282 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 188
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, soveltava kielitiede.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
591 |
|
|
|i 6121
|
650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
650 |
|
7 |
|a oppimisympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
|
650 |
|
7 |
|a sosiokulttuuriset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870
|
650 |
|
7 |
|a vapaa-aika
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3276
|
650 |
|
7 |
|a identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
|
650 |
|
7 |
|a roolit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418
|
653 |
|
0 |
|a language learner identity
|
653 |
|
0 |
|a affordance
|
653 |
|
0 |
|a agency
|
653 |
|
0 |
|a positioning
|
653 |
|
0 |
|a presenting identity
|
653 |
|
0 |
|a identity position
|
653 |
|
0 |
|a language learning trajectory
|
653 |
|
0 |
|a meaning
|
653 |
|
0 |
|a EFL (English as Foreign Language)
|
653 |
|
0 |
|a CLIL (Content and Language Intergrated Learning)
|
653 |
|
0 |
|a SEN (Special Educational Need)
|
653 |
|
0 |
|a CLIL-menetelmä
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Skinnari, Kristiina.
|t "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa
|z 9789513949037
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4331 ;
|v 188.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4904-4
|u URN:ISBN:978-951-39-4904-4
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1239495
|d 1239495
|