MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1239495
003 FI-J
005 20210226223112.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 121203s2012 fi |||||sm |||||||fin|c
020 |a 978-951-39-4904-4  |q PDF 
035 |a FCC006121529 
035 |a 1239495 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Skinnari, Kristiina. 
245 1 0 |a "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" :  |b ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa /  |c Kristiina Skinnari. 
246 3 0 |a Ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2012. 
300 |a 1 verkkoaineisto (282 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 188 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, soveltava kielitiede. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
591 |i 6121 
650 7 |a englannin kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a koululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a oppimiskokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215 
650 7 |a oppimisympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835 
650 7 |a sosiokulttuuriset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
650 7 |a vapaa-aika  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3276 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a roolit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418 
653 0 |a language learner identity 
653 0 |a affordance 
653 0 |a agency 
653 0 |a positioning 
653 0 |a presenting identity 
653 0 |a identity position 
653 0 |a language learning trajectory 
653 0 |a meaning 
653 0 |a EFL (English as Foreign Language) 
653 0 |a CLIL (Content and Language Intergrated Learning) 
653 0 |a SEN (Special Educational Need) 
653 0 |a CLIL-menetelmä 
776 0 8 |i Painettu:  |a Skinnari, Kristiina.  |t "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa  |z 9789513949037 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4331 ;  |v 188. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4904-4  |u URN:ISBN:978-951-39-4904-4  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1239495  |d 1239495