MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1231804
003 FI-J
005 20240906112718.0
008 130221s2012 fi |||| m |00| 0|eng|
015 |a fx1019987  |2 skl 
020 |a 978-951-39-4889-4  |q pehmeäkantinen 
035 |a FCC006085769 
040 |a FI-NL  |b fin 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 159.9  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 364  |x -053.2  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 159.92 
080 |a 372.3 
080 |a 793/794  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 14.12  |2 ykl 
084 |a 14.61  |2 ykl 
100 1 |a Lautamo, Tiina.  |0 (FI-ASTERI-N)000150313 
245 1 0 |a Play assessment for group settings :  |b validating a measurement tool for assessment of children's play performance in the day-care context /  |c Tiina Lautamo. 
246 1 4 |a Play assessment for group settings (PAGS) 
246 1 8 |a Play assessment for group settings (PAGS) 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2012  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 69, [46] s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 450 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 0 |a Evaluation. 
650 0 |a Play assessment (Child psychology) 
650 0 |a Play. 
650 0 |a Specific language impairment in children. 
650 2 |a Child. 
650 7 |a leikkiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p316 
650 7 |a leikkitoiminta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5514 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a arviointimenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768 
650 7 |a päivähoito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3523 
650 7 |a päiväkodit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p282 
650 7 |a lapsen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2125 
650 7 |a kehityksellinen kielihäiriö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12073 
650 7 |a leikki-ikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6915 
650 7 |a leikit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p318 
650 4 |a lek 
651 0 |a Finland. 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 0 |a play performance 
653 0 |a specific language impairment (SLI) 
653 0 |a internal scale validity 
653 0 |a person response validity 
653 0 |a differential item function (DIF) 
653 0 |a play assessment for group settings (PAGS) 
653 0 |a test-retest reliability 
653 0 |a instrument development 
653 0 |a inter-rater reliability 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Lautamo, Tiina.  |t Play assessment for group settings (PAGS) :validating a measurement tool for assessment of children’s play performance in the day-care context  |z 978-951-39-4890-0 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa):  |z 978-951-39-4890-0 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 450. 
852 |a P  |c 0255233 
856 4 1 |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4890-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1231804  |d 1231804 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0255233  |9 1