|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1225176 |
003 |
FI-J |
005 |
20230310102801.0 |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
120905s2009 fi |||||sm||||||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC006069103
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Törnroos, Siru.
|
245 |
1 |
0 |
|a Näkökulmia filosofian opettamiseen :
|b John Deweyn kasvatusfilosofian lähtökohdat, lukiolaisten mielipiteet filosofian oppikirjoista ja opettamisesta sekä lukiolaisten ontologiset sitoumukset /
|c Siru Törnroos.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2009.
|
300 |
|
|
|a 114 s.
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
506 |
|
|
|a Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, filosofia.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
600 |
1 |
4 |
|a Dewey, John.
|
650 |
|
7 |
|a kasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p476
|
650 |
|
7 |
|a konstruktivismi (pedagogiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501
|
650 |
|
7 |
|a dualismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14208
|
650 |
|
7 |
|a materialismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1436
|
650 |
|
7 |
|a emergenssi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10289
|
650 |
|
7 |
|a filosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1056
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a lukiolaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12736
|
653 |
|
0 |
|a ontologiset sitoumukset
|
655 |
|
7 |
|a pro gradu -tutkielmat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201209052311
|u URN:NBN:fi:jyu-201209052311
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201209052311
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1225176
|d 1225176
|