Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Auditiivisen ja kielellisen ha...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Export Ready — 
Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon

Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Oksanen, Annamaija
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2012.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 443.
Subjects:
lukutaito
dysleksia
lukihäiriöt
perinnöllinen alttius
fonologinen tietoisuus
oppimispelit
harjoittelu
lukusujuvuus
dyslexia
familial risk
phonological awareness
intervention
reading speed and accuracy
auditory processing
grapheme-phoneme correspondence
decoding
learning game
longitudinal study
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon
    by: Oksanen, Annamaija
    Published: (2012)
  • Evolution of hermaphroditic mating systems in animals
    by: Puurtinen, Mikael
    Published: (2004)
  • Evolution of hermaphroditic mating systems in animals
    by: Puurtinen, Mikael
    Published: (2004)
  • Heikkojen lukijoiden suoriutuminen luku- ja kirjoitustaitoa sekä niihin liittyviä taitoja arvioivissa tietokonetehtävissä neljännellä luokalla
    by: Sinipuro, Anne, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Ylipainon perinnöllisen alttiuden yhteys biologiseen vanhenemiseen nuorilla aikuisilla
    by: Pitkänen, Anni
    Published: (2024)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report