MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1224097
003 FI-J
005 20220930132330.0
008 121003s2012 fi |||| m |00| 0|eng|
015 |a fx1004009  |2 skl 
020 |a 978-951-39-4814-6  |q nidottu 
035 |a FCC006063234 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng 
072 7 |a 75.2  |2 kkaa 
080 |a 654  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 658.8  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 658.1 
100 1 |a Luomakoski, Jari.  |0 (FI-ASTERI-N)000148662 
245 1 0 |a Why did electronic B2B marketplaces fail? :  |b case study of an agricultural commodity exchange /  |c Jari Luomakoski. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2012  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 224 s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 115 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yrittäjyys. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4815-3 (PDF) 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-952-5685-90-9 (PDF) 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 4 |a ajoitus 
650 7 |a verkkokauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9457 
650 7 |a yritysmyynti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p25650 
650 7 |a epäonnistuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2436 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a liiketoimintamallit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21761 
650 7 |a teemahaastattelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22817 
650 7 |a sisällönanalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 
650 7 |a diskurssianalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829 
650 7 |a narratiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220 
650 7 |a globalisaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3867 
650 7 |a kauppa  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4029 
650 7 |a maatalous  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4503 
650 7 |a hyödykkeet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13642 
650 7 |a asiakkuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8531 
650 7 |a narratiivisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10164 
650 7 |a business-to-business  |2 helecon 
650 7 |a electronic commerce  |2 helecon 
650 7 |a companies  |2 helecon 
650 7 |a failure  |2 helecon 
653 0 |a elektroniset markkinapaikat 
653 0 |a b2b 
653 0 |a electronic marketplaces 
653 0 |a business model 
653 0 |a narrative 
653 0 |a discourse analysis 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Luomakoski, Jari.  |t Why did electronic B2B marketplaces fail? : case study of an agricultural commodity exchange  |z 978-951-39-4815-3 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 115. 
856 4 1 |u http://dissertations.jyu.fi/studbusi/9789513948153.pdf  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4815-3  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1224097  |d 1224097 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0250524  |9 1