Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan

Bibliographic Details
Main Author: Toivonen, Hanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1223801
003 FI-J
005 20210226220515.0
007 cr|||||||||a||
008 120808s2012 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC006061509 
035 |a 1223801 
041 0 |a fin 
100 1 |a Toivonen, Hanna. 
245 1 0 |a Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan /  |c Hanna Toivonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 71 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteet, markkinointi.  |9 20423. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a mainokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a uskottavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9971 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
653 |a suosittelija 
653 |a asenne mainosta kohtaan 
653 |a brandiasenne 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201208082139  |u URN:NBN:fi:jyu-201208082139  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1223801  |d 1223801