Yhteiskunnallisen mainonnan merkitykset osana postmodernia kulutuskulttuuria

Bibliographic Details
Main Author: Krogerus, Nora
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1223098
003 FI-J
005 20210226220340.0
007 cr|||||||||a||
008 120712s2008 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC006056612 
035 |a 1223098 
041 0 |a fin 
100 1 |a Krogerus, Nora. 
245 1 0 |a Yhteiskunnallisen mainonnan merkitykset osana postmodernia kulutuskulttuuria /  |c Nora Krogerus. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 105 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, sosiologia.  |9 203. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a kulutuskulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22644 
650 7 |a visuaalinen kulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10274 
650 7 |a semiotiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3603 
650 7 |a mainokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
653 0 |a yhteiskunnallinen mainonta 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201207122070  |u URN:NBN:fi:jyu-201207122070  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1223098  |d 1223098