|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1218911 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226215619.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cr|||||||||a|| |
008 |
120629s2012 fi |||||sm |||||||fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-4779-8
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC006054301
|
035 |
|
|
|a 1218911
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Kautto-Knape, Erja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus :
|b aineistoperustainen teoria /
|c Erja Kautto-Knape.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2012.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (151 sivua).
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 438
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, erityispedagogiikka.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
567 |
|
|
|b etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
567 |
|
|
|b grundad teori
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a erityispedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13762
|
650 |
|
7 |
|a etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
650 |
|
7 |
|a opintomenestys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586
|
650 |
|
7 |
|a koulusaavutukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8584
|
650 |
|
7 |
|a alisuoriutuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8585
|
650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a grounded theory
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740
|
653 |
|
0 |
|a ethnography
|
653 |
|
0 |
|a classroom interaction
|
653 |
|
0 |
|a underachievement
|
653 |
|
0 |
|a school achievement
|
653 |
|
0 |
|a paralyzing school interaction
|
653 |
|
0 |
|a school achievement's negative spiral
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Kautto-Knape, Erja.
|t Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus : aineistoperustainen teoria
|z 9789513947781
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 438.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4779-8
|u URN:ISBN:978-951-39-4779-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1218911
|d 1218911
|