|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1218911 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025153347.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
120629s2012 fi |||||sm |||||||fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4779-8
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC006054301
|
| 035 |
|
|
|a 1218911
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Kautto-Knape, Erja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus :
|b aineistoperustainen teoria /
|c Erja Kautto-Knape.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2012.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (151 sivua).
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 438
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, erityispedagogiikka.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 567 |
|
|
|b etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
| 567 |
|
|
|b grundad teori
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a erityispedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13762
|
| 650 |
|
7 |
|a etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
| 650 |
|
7 |
|a opintomenestys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586
|
| 650 |
|
7 |
|a koulusaavutukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8584
|
| 650 |
|
7 |
|a alisuoriutuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8585
|
| 650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a grounded theory
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740
|
| 653 |
|
0 |
|a ethnography
|
| 653 |
|
0 |
|a classroom interaction
|
| 653 |
|
0 |
|a underachievement
|
| 653 |
|
0 |
|a school achievement
|
| 653 |
|
0 |
|a paralyzing school interaction
|
| 653 |
|
0 |
|a school achievement's negative spiral
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Kautto-Knape, Erja.
|t Oppilasta lamaannuttava kouluvuorovaikutus : aineistoperustainen teoria
|z 9789513947781
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 438.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4779-8
|u URN:ISBN:978-951-39-4779-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1218911
|d 1218911
|