Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Kirjottamisen ohjaaminen ei o...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Kirjottamisen ohjaaminen ei oo niin vaikeaa kuin sen arvioiminen, ei likikään" : opettajien käsityksiä kirjoittamisesta ja sen arvioinnista koulussa

"Kirjottamisen ohjaaminen ei oo niin vaikeaa kuin sen arvioiminen, ei likikään" opettajien käsityksiä kirjoittamisesta ja sen arvioinnista koulussa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ahonen, Päivi
Other Authors: Niemi, Jenni
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
kirjoittaminen
opetus
arviointi
opettajat
arvosana
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • "Kirjottamisen ohjaaminen ei oo niin vaikeaa kuin sen arvioiminen, ei likikään" : opettajien käsityksiä kirjoittamisesta ja sen arvioinnista koulussa
    by: Ahonen, Päivi, et al.
    Published: (2012)
  • "Se ei oo pojille niin luontasta" : kirjoittamisen opetuksen ja sukupuolen rakentuminen äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien puheessa
    by: Käkelä, Hanna
    Published: (2013)
  • "Se ei oo pojille niin luontasta" : kirjoittamisen opetuksen ja sukupuolen rakentuminen äidinkielen ja kirjallisuuden opettajien puheessa
    by: Käkelä, Hanna
    Published: (2013)
  • Oppilaan fyysisen aktiivisuuden ja koululiikunnan arvosanan yhteys liikuntatuntien aikaiseen koettuun motivaatioilmastoon
    by: Oja-Nisula, Noora, et al.
    Published: (2023)
  • Tasogeometriaa tasokkaasti : tutkielma ala-asteen oppilaiden tasogeometrian peruskäsitteistön hallinnasta
    by: Metsola, Anita, et al.
    Published: (1996)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report