|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1218509 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226215523.0 |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
120620s2012 fi |||||sm||||||||||fin|| |
| 035 |
|
|
|a FCC006052599
|
| 035 |
|
|
|a 1218509
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Marttala, Anna.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Indoktrinaation haaste ja dialogi-opetuksen vastine :
|b kykenevätkö dialoginen ja kommunikatiivinen opettaminen vastaamaan indoktrinaation uhkaan? /
|c Anna Marttala.
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Kykenevätkö dialoginen ja kommunikatiivinen opettaminen vastaamaan indoktrinaation uhkaan?
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2012.
|
| 300 |
|
|
|a 133 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -työ :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteiden ja filosofian laitos, filosofia.
|9 201.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 650 |
|
7 |
|a autoritaarisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p292
|
| 650 |
|
7 |
|a vaikuttaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657
|
| 650 |
|
7 |
|a dialogisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10824
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a kriittinen ajattelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24862
|
| 650 |
|
7 |
|a kasvatusfilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
|
| 650 |
|
7 |
|a reflektio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23563
|
| 650 |
|
7 |
|a elämismaailma
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7373
|
| 653 |
|
0 |
|a indoktrinatiivinen opetus
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201206151877
|u URN:NBN:fi:jyu-201206151877
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1218509
|d 1218509
|